selidbe kancelarije

Kako preseliti kancelariju

Kako preseliti kancelariju

[lbmn_commentscount]

Kako preseliti kancelariju, pitanje koje “muči” vlasnike preduzeća.

Verovali ili ne, selidbe Beograd najvećim delom su profesionalnog karaktera. Kako obuhvataju sve zaposlene, veoma je važno da se preseljenje izvede pravilno kako ne bi kompanija bila na gubitku.

Imajući u vidu složenost procesa ne čudi što je selidba poslovnog prostora druga na listi najstresnijih događaja za menadžment. Posao postaje kompleksniji kod malih kompanija koje, usled brzog rasta, moraju da donesu važne odluke vezane za novi stručni kadar, ali i novu lokaciju. Prema istraživanju, prilikom preseljenja one mogu da izgube u proseku 7,5 dana, što se odražava na produktivnost radnika.

Da biste izbegli nepotrebni stres i zastoje u poslovanju, Ivana Transport 011 vam daje odgovor na pitanje: “Kako preseliti kancelariju?”

Kako preseliti kancelariju – počinje odlukom šta je najbolje za vaše poslovanje

Pre nego što se zapitate: “kako preseliti kancelariju”, razmotrite da li vam je promena, zaista, potrebna. Manjak prostora, potraga za novim klijentima, povećanje troškova zakupa, samo su neki od razloga koji opravdavaju selidbu. U protivnom, samo ćete nepotrebno opteretiti budžet kompanije.
Tek kada sagledate svoje mogućnosti, krenite u potragu za novim mestom. Imajte u vidu da vam je potreban nacrt nove kancelarije. Na taj način, moći ćete da premerite njene dimenzije i svoj kancelarijski pribor kako biste napravili najbolji mogući raspored. Ovo je naročito važno ako ste rešili da se preselite u manju, ali luksuzniju kancelariju, koja se nalazi u elitnim delu grada. U tom slučaju, premeravanjem osiguraćete da se postojeći nameštaj i kancelarijska oprema uklope u novi prostor.

kancelarija selidba

Kako preseliti kancelariju – rešenje leži u dobrom planu

Premeštanje vašeg poslovanja na novu lokaciju nije nešto što možete obaviti u poslednjem trenutku. Mala preduzeća posao treba da započnu minimum 3 meseca ranije, dok vlasnici srednjih i velikih biznisa moraju da naprave plan 6 meseci pre dana preseljenja.
Pažljivo planiranje svakog detalja je ključ uspeha. Pri tome, obavezno u čitav proces uključite svoje radnike. Ukoliko su u pitanju selidbe velikih kompanija postavite neke od njih za koordinatore selidbe, kako biste mogli da ispoštujete rokove.

S obzirom da sve polazi od finansija, planiranje budžeta je najbitniji deo organizovanja. Projektovani troškovi uključuju nabavku materijala za pakovanje za selidbu, profesionalni tim, transport, ali i nepredviđene situacije, koje su u poslovnom svetu česte.
Sledeći korak u razmatranju “kako preseliti kancelariju” jeste angažovanje odgovaraćeg tima za selidbe. Selidbe firmi 2019. godine već sada pokazuju visok stepen intenziteta, pa izbor pravog započnite što ranije.

Kako preseliti kancelariju – pakovanje

Unajmljeni radnici za selidbe imaju znanje i iskustvo da obave glavni deo pakovanja i utovara. Odnosno, oni su zaduženi za nameštaj, skupu elektroniku, sefove i sl. Ponekad, kancelarijski nameštaj nije moguće preseliti u jednom komadu. Pa je neophodno obaviti demontažu, a zatim i montažu nakon istovara. Što je još jedan zadatak profesionalnog tima.
Međutim, vi i vaši zaposleni morate raspodeliti dokumentaciju. Radi lakše organizacije odvojite poslovne papire koji će vam odmah trebati za ponovo pokretanje poslovanja. Dok ostale razvrstajte prema projektima ili stepenu prioriteta. Tako ćete znati gde vam je šta kada započnete sa raspakivanjem. Pa nećete gubiti vreme u traženju osnovnih stvari.
Ivana Transport 011 ima dugogodišnje iskustvo u preseljenju kako malih, tako i velikih kompanija. Garantujemo da ćemo posao obaviti brzo i efikasno kako biste što pre nastavili sa radom.

[lbmn_postpagination]

Facebook
Google+
https://www.ivanatransport.rs/kako-preseliti-kancelariju">
Twitter
LinkedIn

Selidbe - brzo i lako

Počeli ste sa procesom preseljenja i shvatili da Vam treba firma za selidbe. Na dobrom ste mestu jer ste pronašli jednu od najboljih kompanija koja se bavi selidbama i prevozom

Zakažite selidbu

Kliknite na dugme  i zakažite Vašu selidbu na vreme. Čim dobijemo mail odgorićemo Vam i posavetovati se sa Vama oko detalja selidbe da bi došli do najboljeg i najpovoljnijeg rešenja. Zakazivanje selide Vam štedi vreme i smanjuje stres prilikom prseljenja.

Unesite Vaš mail u našu listu

Poslednje sa našeg bloga

Vidite sve blogove

Leave a Comment

Leave a comment