Selidba poslovnog prostora iziskuje dobru organizaciju i stručan tim ljudi.
Ivana Transport 011 će vas u ovom blogu upoznati sa nekim osnovnim pravilima kojih bi ste trebali da se pridržavate.
Selidba poslovnog prostora je veoma stresan posao
Rešili ste da preselite svoju kancelariju, ali to podrazumeva i pomeranje celokupnog kancelarijskog namestaja, kao i velikog broja zaposlenih.
Ivana Transport 011 ima iskustva i zato je naš savet da posao nikako ne započinjete sami, već uz pomoć profesonalaca iza kojih stoji dugogodišnje iskustvo.
Pripremite sve za selidbu poslovnog prostora
Selidbe kada krenu javlja se veliki broj pitanja. Zato je neophodno angažovati ljude koji će uz pristojan budžet rešiti sve vaše probleme i nedoumice.
Raspored u kancelariji
Planirajte unapred! Počnite sa pravljenjem inventara u svom poslovnom prostoru. Imajte jasnu sliku gde šta treba da se nalazi i pridržavajte se toga.
Priprema je najbolji način da sredite i namestite svoj novi radni prostor. Otarasite se starih i nepotrebnih stvari koje će praviti gužvu i unesite samo ono što vam je zaista neophodno.
Preseljenje poslovnog prostora i zaposleni
Bitan segment kada je preseljenje poslovnog prostora u pitanju, svakako su zaposleni.
Komunikacije je ključ svega, zato vodite računa da tokom selidbe budete u kontaktu.
Ne zaboravite da održite sastanak u novim radnim prostorijama, zahvalite se na strpljenju i krenite u nove radne pobede.
Angažujte profesionalce!
Ivana Transport 011 ima tim profesionalnih ljudi, koji godinama unazad imaju iskustva sa preseljenjem velikih i manjih kompanija.
Pre nego što unesemo nameštaj i opremu, proverimo sve instalacije i uverimo se radi vaše i naše bezbednosti da sve savršeno funkcioniše.
Bezbednost naših klijenata je na prvom mestu!
Preseljenje poslovnog prostora i kutije za pakovanje
Naša firma poseduje svu opremu za selidbe. To na prvom mestu podrazumeva, sigurnosne kutije za selidbe svih veličina u kojima će sav nameštaj i uređaji biti bezbedno transportovani.
Svaka kutija je etiketirana i obeležena markerima, kako bi ste znali u svakom momentu gde se šta nalazi.
Angažovanje profesionalaca za preseljenje vam se može činiti kao skupa investicija. Međutim , ako uzmete u obzir troškove koje bi ste imali ukoliko dođe do oštećenja kancelarijske opreme, troškovi su u tom smislu zanemarljivi.
Selidba poslovnog prostora uz Ivana Transport 011
Bez obzira na veličinu kancelarije, ova vrsta selidbe zahteva posebnu pažnju i planiranje. To je razlog da izaberete preduzeće koje će vas znanjem i iskustvom voditi kroz ovu „avanturu“.
Ivana Transport 011 je tu za vas u bilo koje doba dana i noći, kako bi ste sigurnim korakom krenuli u nove poslovne pobede.
Selidbe - brzo i lako
Počeli ste sa procesom preseljenja i shvatili da Vam treba firma za selidbe. Na dobrom ste mestu jer ste pronašli jednu od najboljih kompanija koja se bavi selidbama i prevozom
Zakažite selidbu
Kliknite na dugme i zakažite Vašu selidbu na vreme. Čim dobijemo mail odgorićemo Vam i posavetovati se sa Vama oko detalja selidbe da bi došli do najboljeg i najpovoljnijeg rešenja. Zakazivanje selide Vam štedi vreme i smanjuje stres prilikom prseljenja.
Unesite Vaš mail u našu listu
Poslednje sa našeg bloga
Vidite sve blogoveSkorašnji članci
- Selidbe garsonjera 24/05/2019
- Selidbe kuća 06/05/2019
- Kombi prevoz nameštaja 25/04/2019