Selidbe firmi 2019., baš kao i internacionalne selidbe, predstavljaju kompleksan posao. S obzirom na ozbiljnost koja ih karakteriše neophodno je vreme za planiranje i obavljanje svih zadataka.
Glavni cilj svake kompanije je ostvarivanje uspeha koji omogućava dalji napredak. Upravo je taj razvoj podsticaj radnicima za osvajanje novih, boljih rezultata. Međutim, širenje poslovanja donosi povećanje kadrovske strukture, kao i pitanje raspoloživog prostora pa preseljenje u novi objekat postaje neminovnost.
Selidba poslovnog prostora sa jedne lokacije na drugu ne zahteva samo logističku pripremu i radnu snagu, već i profesionalno iskustvo. Iako vam se čini da zajedno sa svojim zaposlenima možete da savladate i ovu prepreku, selidbe firmi 2019., ipak, treba poveriti stručnjacima.
Selidbe firmi 2019. počinju procenom i osiguranjem
Prvi korak prilikom selidbe firmi 2019. jeste procena kompletnog procesa koji uključuje angažovanje radnika, nabavku ambalaže i transport. Na taj način direktori i vlasnici preduzeća imaće jasni uvid u troškove pa će na osnovu njih moći da odrede i budžet za selidbu.
Procena je, ujedno, osnov za osiguranje. Kako je kancelarijska oprema skupa nikako nemojte propustiti ovaj korak, već se obavezno raspitajte da li je ono obuhvaćeno potpisanim ugovorom od strane sertifikovane kompanije za selidbu. U protivnom, biće vam potrebno angažovanje i osiguravajuće kuće.
Usluge kompanije Ivana Transport 011 obuhvataju i besplatnu procenu. Sagledavanjem zahteva stručni tim određuje iznos selidbe, bez skrivenih troškova ili naknadnih opterećenja vašeg budžeta.
Selidbe firmi 2019. obuhvataju specifične komade
Pored sitnih komada kancelarijskog nameštaja, tu si i gabaritni plakari, skupa elektronika, sefovi, a u pojedinim slučajevima i razne mašine i oprema. Naročito kada su u pitanju selidbe velikih kompanija.
Imajući ovo u vidu možemo da kažemo da su ovo, zapravo, selidbe specijalnih tereta koje zahtevaju pažljivo rukovanje.
Radnici za selidbe ne samo da su obučeni za pakovanje za selidbu i premeštanje različitih vrsta predmeta, već uspešno obavljaju i njihovu demontažu i montažu kako bi bio lakši utovar i istovar. Samim tim je čitav posao selidbe firmi 2019. sigurniji.
Takođe, poseduju razne platforme, kolica i drugi neophodni alat za rad sa komadima koji teže nekoliko stotina kilograma. Ukoliko je specijalni teret nestandardnih dimenzija vrše izradu posebnih sanduka, tj. nabavlja se ambalaža za selidbe prema nameni.
Selidbe firmi 2019. ne odnose se samo na pomeranje stvari
Ključni deo poslovanja čine zaposleni, što znači da selidbe firmi 2019. podrazumevaju i promenu njihove dnevne rutine.
Nije redak slučaj da pojedini radnici novu lokacija teško prihvataju. Potrebno je strpljenje i vreme kako bi se prilagodili uslovima prevoza, drugačije opremljenim kancelarijama i novima kolegama.
Da biste olakšali selidbu i oslobodili ih nepotrebnog stresa uključite sve zaposlene u planiranje. Na taj način oni će deliti vašu motivisanost i entuzijazam za promenu.
Kako u velikom gradu selidba vašeg poslovnog prostora nije jedina u toku dana, ne čekajte poslednji trenutak, već na vreme angažujte tim kompanije Ivana Transport 011.
Selidbe - brzo i lako
Počeli ste sa procesom preseljenja i shvatili da Vam treba firma za selidbe. Na dobrom ste mestu jer ste pronašli jednu od najboljih kompanija koja se bavi selidbama i prevozom
Zakažite selidbu
Kliknite na dugme i zakažite Vašu selidbu na vreme. Čim dobijemo mail odgorićemo Vam i posavetovati se sa Vama oko detalja selidbe da bi došli do najboljeg i najpovoljnijeg rešenja. Zakazivanje selide Vam štedi vreme i smanjuje stres prilikom prseljenja.
Unesite Vaš mail u našu listu
Poslednje sa našeg bloga
Vidite sve blogoveSkorašnji članci
- Selidbe garsonjera 24/05/2019
- Selidbe kuća 06/05/2019
- Kombi prevoz nameštaja 25/04/2019
One comment
[…] u razmatranju “kako preseliti kancelariju” jeste angažovanje odgovaraćeg tima za selidbe. Selidbe firmi 2019. godine već sada pokazuju visok stepen intenziteta, pa izbor pravog započnite što […]