Verovali ili ne, selidbe Beograd<\/a><\/strong> najve\u0107im delom su profesionalnog karaktera. Kako obuhvataju sve zaposlene, veoma je va\u017eno da se preseljenje<\/a><\/strong> izvede pravilno kako ne bi kompanija bila na gubitku.<\/p>\n Imaju\u0107i u vidu slo\u017eenost procesa ne \u010dudi \u0161to je selidba poslovnog prostora<\/a><\/strong> druga na listi najstresnijih doga\u0111aja za menad\u017ement. Posao postaje kompleksniji kod malih kompanija koje, usled brzog rasta, moraju da donesu va\u017ene odluke vezane za novi stru\u010dni kadar, ali i novu lokaciju. Prema istra\u017eivanju, prilikom preseljenja one mogu da izgube u proseku 7,5 dana, \u0161to se odra\u017eava na produktivnost radnika.<\/p>\n Da biste izbegli nepotrebni stres i zastoje u poslovanju, Ivana Transport 011 vam daje odgovor na pitanje: \u201cKako preseliti kancelariju?\u201d<\/p>\n Pre nego \u0161to se zapitate: \u201ckako preseliti kancelariju\u201d, razmotrite da li vam je promena, zaista, potrebna. Manjak prostora, potraga za novim klijentima, pove\u0107anje tro\u0161kova zakupa, samo su neki od razloga koji opravdavaju selidbu. U protivnom, samo \u0107ete nepotrebno opteretiti bud\u017eet kompanije. <\/p>\n Preme\u0161tanje va\u0161eg poslovanja na novu lokaciju nije ne\u0161to \u0161to mo\u017eete obaviti u poslednjem trenutku. Mala preduze\u0107a posao treba da zapo\u010dnu minimum 3 meseca ranije, dok vlasnici srednjih i velikih biznisa moraju da naprave plan 6 meseci pre dana preseljenja. S obzirom da sve polazi od finansija, planiranje bud\u017eeta je najbitniji deo organizovanja. Projektovani tro\u0161kovi uklju\u010duju nabavku materijala za pakovanje za selidbu<\/a><\/strong>, profesionalni tim, transport<\/a><\/strong>, ali i nepredvi\u0111ene situacije, koje su u poslovnom svetu \u010deste.Kako preseliti kancelariju – po\u010dinje odlukom \u0161ta je najbolje za va\u0161e poslovanje<\/h2>\n
\nTek kada sagledate svoje mogu\u0107nosti, krenite u potragu za novim mestom. Imajte u vidu da vam je potreban nacrt nove kancelarije. Na taj na\u010din, mo\u0107i \u0107ete da premerite njene dimenzije i svoj kancelarijski pribor kako biste napravili najbolji mogu\u0107i raspored. Ovo je naro\u010dito va\u017eno ako ste re\u0161ili da se preselite u manju, ali luksuzniju kancelariju, koja se nalazi u elitnim delu grada. U tom slu\u010daju, premeravanjem osigura\u0107ete da se postoje\u0107i name\u0161taj i kancelarijska oprema uklope u novi prostor.<\/p>\nKako preseliti kancelariju – re\u0161enje le\u017ei u dobrom planu<\/h2>\n
\nPa\u017eljivo planiranje svakog detalja je klju\u010d uspeha. Pri tome, obavezno u \u010ditav proces uklju\u010dite svoje radnike. Ukoliko su u pitanju selidbe velikih kompanija<\/a><\/strong> postavite neke od njih za koordinatore selidbe, kako biste mogli da ispo\u0161tujete rokove.<\/p>\n
\nSlede\u0107i korak u razmatranju \u201ckako preseliti kancelariju\u201d jeste anga\u017eovanje odgovara\u0107eg tima za selidbe. Selidbe firmi 2019.<\/a><\/strong> godine ve\u0107 sada pokazuju visok stepen intenziteta, pa izbor pravog zapo\u010dnite \u0161to ranije.<\/p>\nKako preseliti kancelariju – pakovanje<\/h2>\n