Selidbe firmi

No Comments

Selidbe firmi zahtevaju veliku organizaciju kako svih zaposlenih tako i stručnjaka za selidbe.

Lokacija firme u velikoj meri utiče na zaposlene i klijente a samim tim i na poslovni uspeh. Bez obzira da li je reč o malom porodičnom biznisu, fabrici ili lokalu, prisutna je stalna težnja za napredovanjem. Pozitivne promene ne odnose se samo na sistem rada, kadrovsku strukturu, već i na mesto u kome se firma nalazi. Upravo zbog toga selidbe firmi postaju sastavni deo poslovne aktivnosti tokom razvoja.

Ipak, treba imati u vidu da ovo preseljenje nije isto kao kada se selite u novi životni prostor. Pored standardnog nameštaja one obuhvataju i prenos teških stvari, kao što su: mašine, kase, sefovi isl. Mnoge od njih treba demontirati, a zatim ponovo montirati. Ovaj problem je naročito izražen kod selidbe velikih kompanija.

Takođe, čitav proces selidbe firmi mora se obaviti tako da ne dovede do zastoja poslovanja. Odnosno, ne sme da se naruši produktivnost radnika i smanji uspeh kompanije.

Da bi selidbe firmi protekle u najboljem redu sledite savete kompanije Ivana Transport 011.

Ključ za uspšene selidbe firmi je u detaljnom planu!

Bez obzira da li svoju kompaniju selite u atraktivniji deo grada ili je reč o preseljenju u sasvim drugo mesto, kao što su na primer selidbe Beograd-Zemun ili selidbe Beograd-Novi Sad, jedno je sigurno – potreban vam je detaljni plan. Sledite ga korak po korak, pa će rizik od pojave nepredviđenijh situacija biti minimalan, kao i vaš stres usled selidbe firmi.

Selidbe firmi

Stručnjaci preporučuju da je najbolje napraviti šestomesečni plan preseljenja.

Šest meseci pre selidbe firmi

Selidba poslovnog prostora uključuje sve zaposlene. Zato, čim utvrdite datum i mesto promene, obavestite svoje zaposlene.

U zavisnosti od veličine kompanije možete odrediti odgovorno lice za preseljenje i transport. Poželjno je i da svako odeljenje ima koordinatora, time će lako biti utvrđeno kojim redom treba teći premeštaj. Kao i koji delovi zahtevaju posebnu pažnju i dodatni angažman.

Ovo je pravi trenutak da sagledate i kadrovsku strukturu svoje kompanije. U tome vam mogu pomoći napravljeni standardizovani formulari. Svaki koordinator u njih može popisati zaposlene prema klasifikaciji, uključujući prazne pozicije i projektovana nova radna mesta.

Četiri meseca pre selidbe firmi

Iako do selidbe firmi ima četiri meseca vreme je da razmislite kako želite da se čitav posao obavi. Odredite budžet i krenite u potragu za kompanijom za preseljenje.

Izdvojite dovoljno vremena kako biste proverili preporuke saradnika i prijatelja, a zatim i njihove reference na zvaničnim sajtovima i internet portalima.

Obavezno napravite spisak pitanja koja biste postavili kompaniji za preseljenje. Proverite i da li poseduju odgovarajuću opremu i sertifikate za rad, tek tada možete izabrati onu koja vam najviše odgovara.

Tri meseca pre selidbe firmi

Selidbe firmi ne obuhvataju samo kancelarijski nameštaj već i selidbe lomljivih stvari kao što je osetljiva elektronika. Zato je veoma bitno popisati čitav invertar, na taj način imaćete uvid ukoliko se neki predmet zagubi tokom ovog velikog posla.

Kako cena selidbe zavisi i od predmeta koji se utovaruju, razmislite dobro da li su vam baš svi potrebni. Možda neki uređaj ne radi najbolje ili se komad nameštaja ne uklapa u novi radni prostor. Osvežite svoj poslovni enterijer novim detaljima, a za nepotrebne iskoristite dodatnu uslugu kompanije za preseljenje, a to je odvoženje starog nameštaja Beograd.

Mesec dana pre selidbe firmi

Naručite kutije i ostali materijal za pakovanje.

Kontaktirajte telefonsku i internet kompaniju kako biste organizovali prenos i instalaciju.

Ukoliko je stigao naručeni nameštaj i oprema rasporedite ga u novi prostor. Na taj način ćete smanjiti vreme koje je kasnije potrebno za istovar i raspakivanje predmeta.

Dve nedelje pre selidbe

U ovom period očekuje vas najveći posao – pakovanje stvari.

Naravno, najveće delove obaviće angažovani profesionalci. Oni imaju iskustva kako da pojedine teške ili osetljive predmete pripreme za transport.

Selidbe firmi

Ipak, pojedini predmeti i sitna dokumentacija čeka vas i vaše zaposlene da ih razvrstate i upakujete u kutije. U ovom koraku veoma su bitni redovni izveštaji koordinatora o obavljenom poslu vezanom za selidbu.

Nedelju dana pre sellidbe

Obavestite svoje klijente i poslovne saradnike o novoj adresi.

I za kraj, obeležite sve kutije brojevima prema odeljenjima. Ovi uputi olakšaće raspakivanje nakon istovara na novu lokaciju.

Poverite selidbu svoje firme kompaniji Ivana Transport 011. Naš stručni tim će čitav posao obaviti brzo i efikasno.

Facebook
Google+
https://www.ivanatransport.rs/selidbe-firmi">
Twitter
LinkedIn

Selidbe - brzo i lako

Počeli ste sa procesom preseljenja i shvatili da Vam treba firma za selidbe. Na dobrom ste mestu jer ste pronašli jednu od najboljih kompanija koja se bavi selidbama i prevozom

Zakažite selidbu

Kliknite na dugme  i zakažite Vašu selidbu na vreme. Čim dobijemo mail odgorićemo Vam i posavetovati se sa Vama oko detalja selidbe da bi došli do najboljeg i najpovoljnijeg rešenja. Zakazivanje selide Vam štedi vreme i smanjuje stres prilikom prseljenja.

Unesite Vaš mail u našu listu

Poslednje sa našeg bloga

Vidite sve blogove

Leave a Comment